?

Log in

No account? Create an account
happy birthday to meeee - Greg [entries|archive|friends|userinfo]
Greg

[ website | gregstoll.com ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| * Homepage * Mobile apps (Windows Phone, Win8, Android, webOS) * Pictures * LJBackup * Same-sex marriage map * iTunesAnalysis * Where's lunch? ]

happy birthday to meeee [Apr. 20th, 2007|09:39 am]
Greg
[Tags|, ]
[Current Mood |excitedexcited]

Yay, I'm 25! I get a discount on my car insurance (I think at least), and I can rent a car without any problems! Also a perfect square, and the smallest hypotenuse squared in a Pythagorean triple. And (25 mod 10)^2 = 25. I think I'll stop now.

I hope I never get blasé about my birthday. I love special occasions! Tonight we're gonna eat at Copeland's (note to self: eat small lunch) and maybe see a movie. Hot Fuzz opens today, made by the same people who did Shaun of the Dead which I really liked, so we might go for that :-)

I joined Facebook yesterday, which probably makes me user #1 billion or something. It seems neat enough.

Article about long commutes and why people do it. Yikes!

Last night I worked on congressvotes and it's almost ready to go! The weirdest problem I had was that in most votes "Yea" and "Nay" are used, but some use "Aye" and "No", confusingly enough.
LinkReply

Comments:
[User Picture]From: destroyerj
2007-04-20 03:18 pm (UTC)
Leave it to you to calculate the math stuff with the age. BTW, this recent xkcd comic reminded me of you.
Happy Birthday again!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: onefishclappin
2007-04-20 03:32 pm (UTC)
This one today also made me kinda think of you.
(Credit to DavidV who pointed it out to me...)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: djedi
2007-04-22 04:44 pm (UTC)
Haha! I SO used to do that all the time as a kid. I'd also spend boring sermons doing all the math I could think of to the numbers of the hymns.
(Reply) (Parent) (Thread)